Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tohle už se opravdu nedá nazvat humorem ani ironií, to už je jenom zlý škleb.

2 1
možnosti

Šklebíte se opravdu příšerně, pane Svobodo. Asi jako Budulínek, když ho dědeček a babička tahali z liščí nory. Budete s tím ještě něco dělat, nebo to už necháte tak? Jestli ano, tak není na to špatné šimrání na bradě, nejlépe listem ze srhy říznačky. Dejte mi, prosím, vědět, jak to dopadlo.

4 0
možnosti

Domnívám se, že navážet se do nevidomého blogera způsobem, kterým to děláte Vy, je dost za hranou. A nějakými nesmysly o Budulínkovi a šimrání na bradě to nezakryjete.

3 0
možnosti

Já se navážím do nevidomého blogera?

Opravdu netuším, o čem to mluvíte.

Nebo Vám připadá osoba inteligentního nevidomého mladíka (kterého jste si zřejmě s někým omylem ztotožnil), krajně nesympatická jen proto, že se zastává třetího pohlaví?

Nu, to jsem si o Vás, pane Svobodo, opravdu nemyslel, že Vám právě to, že nevidomý mladík v mém článku je inteligentní, že z jeho tváře vyzařuje mír a pokoj, bude takto vadit, že to vyvolá škleb ve Vaší ušlechtilé tváři.

Styďte se!

Promiňte, že Vám to říkám takto otevřeně, ale co jiného mám Vám na to říct, než abyste se styděl?

Nebo je zde snad nějaká politicky korektní cenzura, která nepřipouští, nejen aby byli nevidomí mladíci zobrazování jako inteligentní lidé s obrovským přehledem, ale aby se o nich vůbec psalo?

Pokud ano, pokud jste Vy ten cenzor, který rozhoduje o tom, o čem se smí a nesmí psát, pak nejste nic než neomarxistický sluníčkář, který rozhoduje o tom, co je jedině správné.

Styďte se, opravdu se styďte!

1 1
možnosti
Foto

Právě jsem si Váš článek přečetl znovu, abych se ujistil, že jsem nepřehlédnul žádnou zmínku o nevidomém blogerovi. Vůbec nechápu, jak na to pan Svoboda přišel. Ani to, že se toho nevidomého navážíte. Naopak, složil jste mu hlubokou poklonu.

3 0
možnosti

Hluboce se stydím za to, že jsem naprosto nepochopil Váš bohulibý záměr. Hluboce se stydím za to, že jsem nepochopil, že jste esencí lidskosti a že jste mu vlastně složil hlubokou poklonu, poklonu hlubší než Macocha, poklonu hlubší než Mariánský příkop.

Jako omluvu si prosím dejte dalších pět lahví Barons de Rothschild Brut Rosé, a to na ex, to by Vás mělo spolehlivě dostat do nejvyšší čajovny.

1 0
možnosti

V pořádku, pane Svobodo, tak to má být.

Za své lumpárny se má člověk příkladně stydět, jako se teď stydíte Vy, a za své dobré skutky se má ztřískat Barons se Rothschild Brut Rosé, jako to učiním nyní i já.

Ostatně měl jsem to v plánu tak jako tak, což ovšem nic nemění na hloubce Vaší poklony.

Škoda jen, že lahve od Barons de Rothschild Brut Rosé nejsou zálohované, s největší radostí bych Vám je přenechal, abyste si je mohl vrátit.

Ale co naděláme?

1 0
možnosti
  • Počet článků 2943
  • Celková karma 25,11
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik