Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Málem jsem si poprskal monitor kafem :-) ...karma!

2 0
možnosti

Karle, zdá se, že máme stejné, oblibené favority.Jak v tomto blogu, tak i v diskusi.

Skvělé!

1 0
možnosti
Foto

To bych se skoro divila :-\

0 0
možnosti

R79a75d78e39k 42J26a46r20o36š

9. 11. 2017 19:25

Karle, doufám, že Vám nepošlapali vousy :-)

Karma, pobavil jsem se R^

1 0
možnosti

No přestože patřím k Milošovým příznivcům, tak tohle se vám povedlo, fakt jsem se upřímně "sluníčkově" pobavil. :-) Ale teď vážně..., problém není v tom, co si kdo pouští, ale v rušení oficiální akce. Já bych také nenarušoval nějakou vítačskou akci třeba tím, že bych naplno z okna pustil něco od Ortelu, o tom je onen vzájemný respekt. Můžu si o těch druhých myslet, co chci, ale měla by se dodržovat jistá pravidla slušnosti. Já jsem třeba docela těžký odpůrce "vítací kultury" a kritik islámu, ale na druhou stranu nesouhlasím s akcemi typu venčení psů před mešitami a spol., to jsou právě případy, kdy se od demokratické diskuze přejde k různým "klukovinám", někdy až na hranici či za hranicí zákona, viz akce červené trenky. Tohle je s odpuštěním humus, a je jedno, jestli je na vině "havloid", "xenofob" nebo kdokoli jiný.

1 1
možnosti

Svoboda se lidu navrátila (s rezervou) a ten si zvolil Zemana. To musí idealisty a utopisty hrozně namíchnout.

2 1
možnosti

A co teprve míchaná vajíčka, pane Brunnere!

Chci si je dát na snídani, ale jak ta byla hrozně namíchnutá!

A proč?

Jen kvůli tomu, že si třetina lidu zvolila Zemana!

Nejsou nějaká divná?

P.S. Pukavce to určitě nebyly

5 0
možnosti
Foto

Kdyby tam z okna spustili tuhletu Hydrocentrálu, tak se Miloš možná přidal. Nebo čemu se v mládí naučíš....

Vám R^

4 1
možnosti
Foto

R^;-D P.S.: privát dotaz. Kterejpak voni sou pane autor ,,,oid", potažmo až ,,ovojd"8-o;-)Jinak počkám rád až i sám Vy z pod svých nohou vstanete, daj-li všitcí ,,oidi"R^

1 1
možnosti
Foto

Třeba jiroidi? Těch tu pár je. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Trčálek, ty wolle;-D (teda, jako sorry) ale přesně tohle jsem zrovna potřeboval, od srdce se zasmát. R^;-DR^

11 3
možnosti
Foto

:-) ... copak, copak, mínusáci - to už se nemůžu svobodně ani zasmát, v čezsku;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 2945
  • Celková karma 25,17
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik