Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jste ďábel! Zaskočilo mi!

R^R^R^

1 0
možnosti

;-D;-D Dnes je to obzvlášť výživné. R^

2 0
možnosti

R25a88d37e83k 28J28a59r12o83š

10. 11. 2017 22:22

Viděli jste ho včera na TV Barrandov?

Já si ho napřed spletla s Gottem!

Zdroj:https://trcalek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=633199

;-D;-D;-D Díky Vám, Karle jsem si potřísnil vyprsknuvším pivem notebook... Karma R^

2 0
možnosti
Foto

R^R^;-D;-Dkam se hrabe Glass...a, Karle, nemohlo by být i v projevech, proslovech a obrazech Odyssey Zem..ana, ono krásné doprovodné němo a ticho?:-)

2 0
možnosti

Karle, jste to napsal jak stará dračka!:-D

1 0
možnosti
Foto

Tady je tak příjemný klid

2 0
možnosti
Foto

:-)...dýchlo na mne moje dětství, jakoby se nic nezměnilo, ́šmarja, to snad neee;-)

2 0
možnosti
Foto

Díky...R^ A ty poslední dva řádky R^!!..............

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS