Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Popírat fakt, že Berija nebyl zločinec, je to samé, jako tvrdit, že Jan Hus nebyl upálen. :-)

0 0
možnosti
Foto

Zajímavě se tam slévají 2 časové roviny, rovina zatčení a popravy Beriji, a rovina dnešní, blogger Ziegler a Aeronet.

0 0
možnosti

K pochopeni clanku by bylo nutno znat dejiny VKsB, pak bude tento clanek stravitelnejsi...V opacnem pripde ja opravduj implictni...Vunec pro lidi, kteri nezazili sjezd. kde Beria uz mel pripravenu svou polivcicku a a Nikita Sergejevic ho nechal zatknout a posleze popravit..

2 0
možnosti

Ono to ma jedno racionalni jadro...

Nekteri udavaci z dob gestapa presli plynule do statnich sluzeb po valce..Nekere jsem samozrejme povesili, treba pani Raskovou v Blizkovicich...Ale to byli spise pesaci

1 0
možnosti
Foto

Jak napsal v diskusi jeden můj kolega:

"Jan Ziegler ví všechno a Jakub Roth ví, že to Ziegler ví."

5 3
možnosti
Foto

J85a81k71u46b 10R44o21t41h

6. 2. 2018 19:57

Jak napsal v diskusi Jakub Roth: Petřík je mnohokrát usvědčený lhář.;-D

6 1
možnosti

.....jako vždy se snažím Vaše články poctivě číst a i pochopit a jako vždy se mi to nedaří, no prostě ikdyž stár, stále jsem nedorostl, tak snad v příštím životě budu lépe připraven...

1 0
možnosti
Foto

Ach Bože, můj oblíbený EuroSvazák.... Děkuji vám že jste se ho zastal, i když jako obvykle jsem četla jen nadpis.

Mám jarňáky a dnes v půli doporučené relaxační odpoledne a vy mne teda zásobujete...:-)

0 0
možnosti

Karle děkuji Vám, že jste mě poučil a máte zaslouženou karmu. :-)R^

6 0
možnosti
Foto

Je hezké si číst něco od někoho, jehož oblíbeným literárním vzorem je Bulgakov.

0 1
možnosti
Foto

A nehezké číst komentář od někoho, jehož literárním vzorem Arkadij Gajdar. A Ročenka CIA. ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 2945
  • Celková karma 25,18
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik