Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J25a11r60a 67R63a55n27k

20. 2. 2018 23:09

Jsem hrdy kavarnik a hadam, ze aspon 90% Kanadanu:-)R^

0 0
možnosti
Foto

chválím pohledem

1 0
možnosti

V podstatě velmi dobře víme, kdo jsou pseudointelektuálové z pražské či křesťanské kavárny, kteří se vydavají za samozvanou elitu národa.

A kdo teda, jestli by nam to mohl autor mluvici za nejaky anynymni dav prozradit? Ja bych totiz rekl, ze pseudointelektual je zrovna ten, kdo s takovym vyrokem prijde. Mysli si, ze vi hodne, pritom vi kulovy.

1 1
možnosti

Super článek, mám vždycky radost, když v té internetové záplavě výkřiků a urážek narazím na text od někoho, kdo bere věc s příjemným nadhledem :)

3 0
možnosti
Foto

přesný zásah...a já moc děkujuR^:-) Zdravím Kateřinu Trčálek Emons...která rozepsala to, co mi docela dost leží na srdci, a proto taky můj přednedávnem blog o relativně stejném... jenže já nejsem takhle supergrádovitá Radka Trčálek Kielbergerová.:)).. a tak díky:)

2 0
možnosti
Foto

Skutečnou, až intelektuální elitu, lze nalézt toliko v tichých čajovnách, občas obohacených i trochou ,,magoráčku";-);-)

0 1
možnosti
Foto

A pořádně posypanou smajlíky. ;-D

1 0
možnosti

R77a23d87e88k 92J22a51r53o51š

19. 2. 2018 21:51

Karle chyba, měl jste rodiče přesvědčit na učební obor s maturitou. Stal byste se flexibilním a použitelným do každého režimu ;-)

Jinak karma R^

3 0
možnosti
Foto

Dneska to máte hodně mrazivé... karma.

6 0
možnosti
Foto

Stáčí více číst, bádat a publikovat. A hlavně pochybovat. A jít proti větru. A ještě se stát mnichem a poustevníkem. Znát deset jazyků. A matematické modelování, historii a hudbu k tomu. Rvát se o pravdu jako lev. Byt lstivý jako liška. A zdraví a sílu hledat v sýru, nikoliv na dně skleničky. Zdědit majlant, nemusit se nechat od nikoho živit.

A víte, že nevím, kde někoho takového hledat.

0 0
možnosti
Foto

Tak o jednom takovém bych věděl. Jmenuje Miloš Zeman.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2948
  • Celková karma 25,19
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik