Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dnes nejlepší, vidím Vás tam v barvách! Karma!

0 0
možnosti

Myslím, že by stačilo, kdyby do ČT přišel každý rok na návštěvu NKÚ + vyměnit aspoň částečně každoročně radu ČT - nedávno jsem slyšel jednoho údajného filozofa z této rady mluvit v ČT v dějinách SSSR a ten člověk nebyl schopný říct snad jediný konzistentní názor, bruslil v tom jak solipsista. Když je někdo filozof, zjevně to neznamená, že to není trouba. Střídat!!!

2 0
možnosti

Kdy pane Trčálku přestanete kopírovat nápady ostatních blogerů??Jak jsem podotkl již dříve: " Nový Jaroslav Hašek z vás nebude" !!

3 3
možnosti
Foto

To já bych demonstroval za ČT ještě jednostrannější, ba nejjednostrannější.

Vždyť se na televizi díváme jen z jedné strany! Jestli mě chce někdo nutit, abych se na ni koukal ze strany nebo dokonce zezadu, tak ho majznu transparentem. A pěkně ze všech stran. R^

2 0
možnosti
Foto

... a kdo ti to věří he? kdo ti věří nějaký ty mozoly na rukou, he? to máš určitě z mačkání toho tvýho hrnku s tím čajem, nebo co to piješ, he? My tě známe, nám nebudeš říkat, co je to poctivej selskej rozum, my ho máme..narozdíl vod tebe...VR^

6 0
možnosti

Kdyby jste měl transparent,dostal by jste příplatek. Dobře napsané,pobavil jste mě.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2944
  • Celková karma 25,22
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik