Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Možná, že článek v podobném duchu psali už tehdy, když se světem začala prohánět první auta a v rychlosti 5 km/h se udála první bouračka. A možná, že to do kamene tesali už v době kamenné, kdy si předci domestikovali koně.

1 0
možnosti
Foto

No bóže, jak říkal Hermánek v Černých baronech, lidí je na světě jako exkrementů.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem, pane Bicero v Černých baronech nehrál a kromě mě nosí to jméno jen můj syn a vnuk. Nikdo jiný.

0 0
možnosti
Foto

Opět reaguji, Karle, jen na titulek. Článek jsem, ke své hanbě, nečetl. Ta událost, kdy si to "chytré" auto TESLA spletlo kamión s volným nebem, je už pěkných pár pátků stará.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS