Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zasloužená karma za nádherný humor, pro který někteří zapšklí jedinci nemají smysl. R^:-)

0 0
možnosti

P93e43t37r 95S97u74s16k85e

24. 5. 2018 21:48

To muselo dár práci, tenhle příspěvek. A přitom taková blbost :-P

0 0
možnosti
Foto

Ještěže ty ostatní blogery máte. Nebýt jich, nemáte dost prázdné slámy, kterou byste mohl mlátit....

6 0
možnosti

O90t30a 11K23i41n64c

23. 5. 2018 20:10

Pokud máte na mysli oblíbence blogera pana Vyorala a milovníka komunismu Tomia Okamuru, viz: https://zpravy.idnes.cz/okamura-haji-komunismus-08d-/domaci.aspx?c=A121120_212117_domaci_jj , tak máte ode mne dnes již druhou karmu. :-)

4 1
možnosti

O46t56a 11K50i79n41c

24. 5. 2018 0:08

Ale pane Telaříku, to je odkaz na skutečný rozhovor s Tomiem Okamurou, takže vaše minus pokládám za zbytečné.

0 0
možnosti

Pane Trčálek, já vám převelice děkuji za váš příspěvek k článku pana Vyorala. A nemyslím to nijak ironicky. Byla jsem mezi prvními kdo si všiml, že z článku pana Vyorala je významně cítit obhajoba pana Okamury a pana Vyorala jsem na to upozornila. Jsem moc ráda, že jsem tento pocit neměla sama.

3 1
možnosti

Okamura je až to úplně poslední, o co v tom článku jde. Jsem moc rád, že velká většina lidí si to (soudě dle diskuze pod tím článkem a karmy) uvědomila.

2 1
možnosti

Pánové blogeři,

vědom si vlastní chyby, že jsem do této výměny názorů sám přispěl v diskuzi pod tímto blogovým příspěvkem https://tomasvyoral.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=663913, ptám se: Považujete tohle za důstojné? Já fakt ne.

Neměl jsem se do těchto nicotných výměn narážek vůbec pouštět a všem, kteří to museli číst se omlouvám.

1 0
možnosti

Já se taky omlouvám.

V zápalu boje za jedině správnou pravdu, člověk ledacos napíše.

Ale článek nestáhnu, to zase prr!

1 1
možnosti

Alespon odkaz na clanek by se slusel.. Admini ponechavaji "jednooctavcove" nicnerikajici canci VIP blogeru jako blogy? Opakuji, zdar a silu velecteny VIP blogere a trochu invence ve svych grafomanskych slohovych cvicenich.

6 1
možnosti

I já Vám opět přeji totéž, velectěný PR barde, lyrický písníčkaři (songwrightere)!

Vy nemáte rád poezii?

Vy takový básník?

Odkaz na jaký článek?

Promiňte, ale v tomto bodě Vám opravdu nerozumím...

To víte, jsem blbec.

P.S. Tuplovaný

2 0
možnosti
  • Počet článků 2944
  • Celková karma 25,23
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik