Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PU

P51e86t66r 65U21h45e77r

26. 6. 2018 12:49

Ten divan mě rozsekal ;-D;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Karma, jinak pod divanem se pan Vyoral zřejmě probouzí dosti často, soudě i podle toho fota v profilu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Co je?Vás přešel smysl pro humor....?;-)Je vidět,že blogy Vyorala nechápete,jsou psány hrozně vážně angažovaně,ale ve skutečnosti dosahují opačného efektu.Jsou hrozně vtipné,jako ty agitky z padesátek.Kouzlo nechtěného humoru,to se musí umět....musíte se víc snažit.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ale Trčálku, již dlouho zde číhám (to kecám, jsem zde asi po čtrnácti dnech...) na nějaké údy vyvěrající z hlavy.

A on Zárubův bratr?

Skutečně?!!!!!!

1 0
možnosti
RJ

R79a41d19e65k 24J21a44r29o25š

25. 6. 2018 20:55

Robert Záruba je sice špičkový sportovní komentátor, ale ve věci nového nároďáckého hokejového dresu musím dát chtě nechtě zapravdu p. Vyoralovi, byť on ani zdaleka není mým zdejším názorovým guru...

0 3
možnosti
PU

P82e42t33r 95U29h96e58r

26. 6. 2018 12:51

Taky nejsem nadšený z podoby nových dresů, ale když jsem se dozvěděl, že je to z důvodu autorských práv, tak jsem asi schopen to pochopit. Peníze jsou potřeba pořád a všude.

0 1
možnosti
Foto

chtělo by to referendum- o tak zásadních věcech nemůže rozhodovat pár jedinců;-)

1 0
možnosti

To není Vyskočil, ale Vyoral (jako bývá myš):-)))

1 0
možnosti
Foto

No vidíte a vy byste Babišovi vyčítal EU dotace na Čapí hnízdo... to je přeci v porovnání s logem na dresech maličkost.;-)

2 1
možnosti
KT

Já?

Víte to určitě?

Já jsem Babišovi nikdy dotace na Čapí hnízdo nevyčítal.

Záviděl, to jo, to přiznávám, ale nevyčítal!

6 0
možnosti
PK

Po dlouhé době jsem si přečetl Váš blog a nebyl konečně sestaven z dialogů, na které nemám čas, když se chce tak to jdeR^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS