Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Líbí se mi Karle, některé příspěvky u tvých daleko úspěšnějších kolegů. (Který je vůbec méně úspěšný?).

Např. tvůj kolega (skvělý bloger) Vyoral, kterému si napsal, cituji: "Neupadáte nám náhodou?"

-----------

Bloger Vyoral má u posledního článku : úterý 17.7.2018 11:11 | karma článku: 39.71 | přečteno: 2180x a ty Karma článku: 9.91 | Přečteno: 425 .

.........

A proto, že rád pod tímto článkem pravidelně diskutuješ k "tématu" článku, tak se ptám - "Nezávidíte mu náhodou?"

:-)

0 0
možnosti
VS

Vzor Petřík - čím víc karma, tím víc pravda...

1 0
možnosti
KT

Závidím!

A vůbec ne náhodou!

Taky bych chtěl psát články na zakázku (a ještě přitom poslouchat Vltavu)

Leč není mi dáno.

Čte mne jen několik inteligentů, Vás v to, milý Arnolde, počítaje.

Co bych dělal, kdyby i Vy obrátil byste se ke mně zády?

Hanba mi na to pomysleti!

0 0
možnosti
  • Počet článků 2956
  • Celková karma 25,04
  • Průměrná čtenost 864x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik