Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LT

Je zajímavé, že jak jste tam před tím Salvátorem stál, že si vás nevšiml Tomáš Halík.

Protože, kdyby si vás všiml, tak by vám odmítl i podat "nejvyšší svátost oltářní". Tu on totiž odmítá křesťanským islamofobům dávat. Co hostii! Ani kůrku by těm psům nedal!

Hostier si schovává pro poslušné ovečky, které on - jako správný pastříř - vede na pastvu. Nebo na jatka? Už fakt ani nevím.

Ale o té odepřené hostii neváhal pronést kázání a vyvěsil si ho na svůj web.

2 0
možnosti
PP

> Tak ať nás (uprchlíci) zahubí, tím líp pro nás!

Pane Trčálku, mluvte jen za sebe, já chci pro své děti jinou budoucnost. Nečekám od vás pochopení, jen toleranci.

5 0
možnosti
KT

Já Vás toleruji, a rovněž i chápu.

Je to psáno v závěru.

Můžete přijmout Krista, nemusíte ho přijmout.

Můžete si zachránit pozemský život a přijít o život věčný.

Nechávám to čistě na Vás.

1 1
možnosti
RK

Váš názor na Troškův názor názorně ukazuje, že na některé názory je potřeba dát si pozor.

3 0
možnosti

máte právo na svůj názor ....jako má pan Troška a další právo na svůj názor a je to jen o tom kdo má silnější argumenty a toho druhého přesvědčí 8-o tak hezký den vám všem;-D

1 0
možnosti
JH

vidím všude jen uprchlíky..... co takhle napsat něco o masivně migrujicích migrantech...... a začít pěkně od podlahy už třeba v Australii, kde mají taky krista..... :)

2 0
možnosti
ZH

Podle posledních zpráv Kristus z Austrálie utekl.

0 1
možnosti
RJ

Obdivuji se Vám, pane Trčálku. Jste svatý muž.

Já osobně bych se v tom vedru vysjal na demostrování před Salvátorem a nestoudně uprchnul/migroval do nedaleké Kozlovny v Křížovnické ulici.

Nad oroseným půllitrem by mi sice bylo stydno, ale blaho... :-P

1 0
možnosti
KT

Přesně tak, všichni jsme tak nějak uprchlíci, i kdyby jen před sebou samotnými

1 0
možnosti
Foto

Já být tebou, Karle, tak si dám trochu oddechu. Začíná to být křečovité.

Věř mi. Já to znám. Taky jsem nedokázal přestat, až jsem ujel za Patriko-tereziánksé meze.

1 0
možnosti
KT

Je to jen taková rozverná hříčka, o nic nejde

0 0
možnosti
MV

M94i40l66a71n 37V32i80k

6. 8. 2018 17:55

Hodně dlouhé - a hodně blbé. Vedro zřejmě účinkuje...

2 0
možnosti
KT

Aby neúčinkovalo!

Brzy tady z toho bude polopoušť.

Jako ve svaté zemi.

Máte pravdu, ty citace sv. Pavla jsou opravdu blbé, stejně jako jsou jeho epištoly dlouhé, kdo by to četl celé?

Ale já si je nevymyslel.

1 1
možnosti
  • Počet článků 2948
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik