Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nazev clanku a perex. A stacilo. A pozdrav vsem hrdinum, co po bource vylezli ze sklepa a hrozi bleskum mizicim kdesi v dali za horami.

1 0
možnosti

Hrdina nebo zbabělec? Podle mě byl Dubček buď ruský špion nebo naivní člověk, který nechápal co se děje.

0 0
možnosti
Foto

Jednou, už po Vítězném listopadu, jsem byl na kachním honě a vedle na štontu stál Chňoupek, bývalý ministr ZV. Došly mu náboje a tak jsem mu nechal krabičku. Po honě z vděčnosti dojel na chalupu a věnoval mi svou knihu s podpisem. Sedli jsme k jednomu stolu a on se dal do vypravování. Řeč přišla i na Dubčeka, o kterém prohlásil něco ve smyslu, že Saša byl odjakživa podělaný. Mně se jevil v roce 1968 podobně.

0 0
možnosti
Foto

Dubček byl blekota bez špetky charismatu. Jestli je pro mě něco naprostou záhadou, tak je to to, čím dokázal strhnou masy na svou stranu. Řečnické umění to teda rozhodně nebylo.

0 0
možnosti
Foto

A čím strhnul V.H. davy? Řečnické umění eee to tedy eee rozhodně nebylo.

2 0
možnosti

Pro mne Dubček a jeho parta definitivně skončila podpisem v Moskvě. Ovšem s vyjímkou Kriegela, který jediný ten potupný dokument nepodepsal

3 0
možnosti
Foto

A co by se asi tak stalo, kdyby všichni nepodepsali. Nebylo rozumnější alespoň dohodnout, že tanky zmizí z ulic? Což je přesně obsah té dohody.

0 0
možnosti

Je mi jedno co byl v ocich kohokoliv, pro mne to byl slusny clovek. A cela KSC i KSCM mne za to muze kamenovat

3 0
možnosti
Foto

Nu, tak celkem slušně vykopl Novotného Len nártom. A to nejen za to, že Šik se kremlu nešik, ale i za to, že Tonda N. tu ,,spřátelenou armádu" jaksi odmítal;-)

5 0
možnosti

Slováci májí jasno, v Trenčíně je pojmenována VŠ po A. Dubčekovi.

1 0
možnosti
Foto

Pokud tam studují a učí sociálizmus s lidsk. tváří pod vedením jediné strany a vlády, pak je to jistě ,,fertig";-)

3 0
možnosti
Foto

Telefonát Brežněva s Dubčekem:

Dubče: Soudruhu Brežněve, dělejte co uznáte za vhodné.

Taková je historická pravda.

A soudruh dal příkaz ke vstupu bratrských armád.

1 1
možnosti

A vy jste u toho, pane Řezníku, byl a všechno slyšel na vlastní uši. ;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 2956
  • Celková karma 24,85
  • Průměrná čtenost 864x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik