Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano, když nic nevím, tak se nic neděje:-))

A ráno bylo po vichřici...

Perfektní!

1 0
možnosti

Pane Trčálku, dnes jste se překonal; fakt dobrý.R^

0 0
možnosti
Foto

R^ta čeština, nauka o větě...R^ děti, pohotovost sama, Karle... už víme, kdo Vám nejspíš radí s těmi přechodníky. Škoda akorát, že furt píšete ty bláboly. Takový "Matky Češtiny" nejdražší dar... a takové povětšinou plýtvání:-) děláte navíc, že je vám to fuk:-/;-D

5 0
možnosti
MB

Ráno jsem byl na WC a čistil jsem si zuby! Udělal jsem něco blbě? Instrukce - doporučení žádné ! (Dopíšu a večer to celé zopakuji - neporušuji něco) ? ... :-)

1 0
možnosti
MJ

My máme blbý dům... a fakt jsem někdy ráda, když utichne. P.S. Dnes selhal i optický kabel, vymoženost vesnice bez kanalizace, chodníků a vůbec všeho... české stromy miluju a vůbec mi není fuk, když je někdo láme...:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Za ty bouřky beztak může "zavilá EU", Soros a ilumináti ;-D;-D;-D

5 0
možnosti
JL

U nás spadalo hodně ořechů ze stromů, nasbíral jsem jich snadno asi 10x vc než obvykle. R^R^R^

5 0
možnosti
Foto

U nás padaly švestky. Tož sbíráme ;-D

5 0
možnosti
Foto

K67a91r36e80l 21M46á76d89l98e

24. 9. 2018 19:15

Karma (zase jednou, není pokaždé). A teď si představte ten průšvih, když máme doma mobily jenom na wifinu, která bez proudu nejde. To je potom ta pravá bezradnost!

1 0
možnosti
Foto

Málem bych zapomněl - včera jsem se utkal se zvířetem, které, i když bylo dříve považováno za malé, dnes už neunikne satelitním, dronickým a rozvědčickým detektorům. Přesto jsem nebyl nikým varován, když se na mne v křoví chystalo klíště zaútočit. Je to jeden evropský a transatlantický šlendrián.

4 0
možnosti
Foto

R^:-):-):-) A ještě pruh na triku

1 0
možnosti
  • Počet článků 2950
  • Celková karma 25,18
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik