Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H33a65n12a 28V85l64k93o51v20á

16. 11. 2018 12:40

:-)Oni ten nezdravý vztah k autoritám mají v rodině...AB mladší se prý zase příliš přizpůsoboval (což mi připomíná - na vašem poli si mohu dovolit rozvětvit myšlenku- názor zdejších bojovníků za střídavou péči že tato učí děti přizpůsobivosti...)

A vy jste vlastně Tutti di capo...

Gratuluji. Kam jste to s tou psychiatrií dotáh....

0 0
možnosti

Člověk přece jen něco pochytí

1 0
možnosti

Už se skoro všichni k AB a ABj vyjádřili, ale postrádám vyjádření Vlčat!

1 0
možnosti

Teď jsem četl článek, když jste se ozval, o skokanských můstcích v Liberci.

Jsou zchátralé a v podstatě už odepsané.

Ale to jen tak pro zajímavost.

0 0
možnosti
Foto

Kam se Trčálku hrabeš na mě. Ja tady teď prohlašuji: Slunci, zítra ráno vyjdi!!!" a ono vám za nějakých dvacet hodin dokáže, jak ho mám ochočené.

2 0
možnosti

Drasticky věcné ;-D a po pravdě jsem si již dávno myslel, že ho řídíte vy; protože já se taky pokoušel, ale bylo už v jeho hlavě obsazeno. R^ Tak, a kdo řídí vás? Jdu to zjistit ...

0 0
možnosti
Foto

A nemáte poněkud širší pokynový reportoir? Tak nějak ho směrovat více užitečněji. Nezapoměňte na watervýplach.:-)

0 0
možnosti

A ještě prohlásil: "Mám mobil na Trčálka! Tak bacha na to!".

Nechápu proč to média vystřihla.:-)

3 0
možnosti
Foto

To je právě ta novinářská žumpa. ;-)

3 0
možnosti

Nechci vám nic vnucovat, ale možná byste se měl spšíše nežli na Babiše soustředit na zdejší čtenáře.

Mám, ze zveřejňovaných statistik takový osobní pocit, že čím jste ukřičenější, tím víc o ně přicházíte:-)

3 1
možnosti

Proto taky křičím!

Kdy přijdu o Vás?

Nebo už jsem přišel?

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS