Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZJ

.... teda Krčálku ... Vy jste pako ;-D;-D! Abych teď sušil celej monitor !! Je chudák celej poprskanej R^

0 0
možnosti
ZJ

... omluva ... ,,TR" ... to je tím, že ještě nevidím na ten monitor ;-D;-D!

0 0
možnosti
Foto

Je to sport, dokonce velice krásný a velice náročný. Určitě smysluplnější než třeba závody motocyklů. A Anna Kellnerová na koni Catch Me If |You Can (to je ten hodně drahý) včera nejela. To jen pro upřesnění.

2 0
možnosti
Foto

Já jsem pochopil naprosto. Poctivé práci čest! Karma. R^

1 1
možnosti
MV

jj, taky jsem si precetl par prispevku ctenaru o tom, jak pan Kellner koupil dceri kone a vono nic...

no jo, zijeme proste v dobe, kdy zavist lehce vitezi nad prejicnosti

1 0
možnosti

Jste klasickej, českej závistivec, že jó?!:-D:-D:-D

Ani trochu toho obroku koňovi nepřejete!:-)

1 0
možnosti
JV

Taknějak jsem nepobral, co má ten článek sdělit. A co má společného s titulkem...:-/

1 0
možnosti
KT

Na to je dobrý oves

1 0
možnosti
  • Počet článků 2948
  • Celková karma 25,09
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik