Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H72a12n63a 69V26l44k15o91v46á

17. 12. 2018 20:19

Inu, nezbývá mi než sklonit hlavu a při vší úctě k autoru který přestal žrát kozy způsobem že zůstaly celé, naopak, cítím z jeho slov skopovou pečínku, tak před tímto autorem usedám na zadek a říkám Pravda, jsem hloupá a zmanipulovaná.

Bojím se náletu sarančat a vpravdě logicky.

Autor mne dnes ovšem přesvědčil pádným argumentem. Tak to prostě je ať chceš nebo ne. Dnes jste se pane Trčálku stal pro mne autoritou:-)

0 0
možnosti
JT
KT
MJ

Studny u nás ve vsi vysychají, kobylky se rojí a Horní Beřkovice (blázinec) jsou přeplněné... takže jste šťastný člověk, že se na Vás dostalo.

A ten přístroj pro noční vidění by se také hodil... přestávají svítit lampy u cesty a já se do zámku branky fakt netrefím (Zamykám, protože se bojím, aby někdo neukradl moje " bezdomovecké" kočky).

Mám ale upřímnou radost, že v hlubinách Země to žije. Díky za pozitivní zprávu!

V

4 0
možnosti
Foto

No, ale všude na světě se proti kobylkám a termitům bojuje..aby nesežraly úrodu nebo termiti třeba dům. Lidé prostě brání svůj majetek,úrodu atd.

1 0
možnosti
KT

A ony či oni se zase znova vyrojí

3 0
možnosti
JN

J95o34s87e13f 18N90i24k95l

17. 12. 2018 13:54

karmaR^...nehulte tolik, nechte si něco na Vánoce..;-D

4 0
možnosti
LT

L59u27d76ě90k 65T82o97n47d58r

17. 12. 2018 12:47

...a kdy vás pustí, pane Trčálku?

7 0
možnosti

A proč spíš nehledáte ty, co nejsou hloupí a zmanipulovaní, ale mají nějaké relevantní připomínky? Protože v každé skupině (nepočítáme-li jaderné fyziky apod) jsou hloupí lidé

0 0
možnosti
Foto

Kilometry neplodných diskuzí jako by došly konečně k vyústění. Karma.R^

5 2
možnosti
JS

Žádná diskuze není neplodná. Může sloužit k obohacení diskutujících, učí je hledat argumenty v paměti čí literatuře a ostatních zdrojích, tříbí myšlenky a učí pohotovosti. Přihlížejícím umožňuje totéž. Diskuzí se učíme, poznáváme charaktery lidí i jejich znalosti.

3 0
možnosti
Foto

Zdravím... pepek vyskoč... ale neodpustím si. Nevím, jak to myslíte, jsem hloupá, blázen ten, kdo si myslí, že mne zmanipuluje...pujdu vždycky naopak, na záchod místo ven na procházku, a tak podobně...nemůžu za to, nepoznám to, fakt...ale každopádně tu včera padlo slovo do pranice - Nebude to zdaleka poprvé, co svět umře na přemíru lidskosti...to jsou slova, která vezmou dech. KarleR^

3 0
možnosti
LH

Pane Trcalku vidím že u Vašeho jména zmizela značka VIP, takže to bylo myšleno vážně a klobouk dolů.... R^

2 0
možnosti
Foto

jsou věci, jež si po právu zasluhují ten nejvyšší pathos...pane Hladíku Libore, Vy ho vyjádřit v takto důležitých věcech umíte, klobouk dolůR^ myšleno vážně

4 0
možnosti
  • Počet článků 2945
  • Celková karma 25,12
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik