Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, kdyby se Václav Havel živil jako kuchař, tak by svět možná vypadal jinak a lépe. Pouze rozhoupal zeměplacku.

0 0
možnosti

Jako kuchař? Proboha to ne. Někde jsem přečetl recept na jeho guláš a zkusil jsem ochutnat co ti ubozí političtí skoro vězni jedli. Surovin bylo potřeba neurekom, za ceny ne zrovna nízké. Musím přiznat, že jíst se to dalo, ale obyčejný guláš je o lavel výš a nesrovnatelně levnější.

1 0
možnosti

Pan Hájek má právo na své osobité názory. On jediný je totiž zástupcem rodu, který nepochází z opice.;-D

1 0
možnosti
Foto

Že by na tom byl až tak špatně?

0 0
možnosti
Foto

P90e67t52r 84O50m66e97l12k57a

19. 12. 2018 8:28

R^R^ ;-D Tento článek je z kategorie tzv. "pro všechny". Ocení ho ti, co pochopili i ti, co nepochopili. Ale najdou se i tací, co z něho mají totálně zamotanou šišku. Karma.

2 0
možnosti

L96u53d87ě12k 88T27o44n86d44r

19. 12. 2018 9:11

Problém je, že autor vsází na to, že Hájek a jeho knihy jsou obecně známy. A to nejsou. Tudíž si čtenáři mohou myslet, že je to o Havlovi.

Tedy, já Smrt v sametu taky nečet, ale četl jsem část knihy Smrt ve věži (?) a když jsem došel až ke spiknutí Světového Židovstva, tak jsem ji zavřel. Takže si dokážu představit co asi tak může psát Hájek ve Smrti v sametu...

Ale možná to tak Karel Trčálek, záměrně chtěl, protože ho tyto zamotané mystifikace náramně baví :-)

3 0
možnosti

Proboha..., kam se v textu vytratili lepšolidi? Takovej slendrian!

3 0
možnosti
Foto

J62i79ř32í 76T66u36r27n62e59r

18. 12. 2018 23:30

:-)R^od té chvíle co nejste VIP blogerem (protože také nejsem VIP blogerem) s vámi již bezvýhradně souhlasím.

3 0
možnosti

Ještě vemte do party Palkovou

1 0
možnosti
Foto

To byl zas matroš, co? :-)

2 0
možnosti

Tohle je skutečná mentální extraliga...

4 0
možnosti
Foto

... copak, copak, že byste snad zahlédl kousek textu z Vlasteneckých novin, v tom zrcátku té koloběžky?

8 0
možnosti

Autore, nemáte nějaké trauma z mládí? Kde se ve Vás bere ta zloba a nenávist?

2 2
možnosti

Zloba a nenávist se ve mně bere z Protiproudu.

14 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS