Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Nikdy jsem nepochopil, jak lidé, kterým byla dána nepatrná moc, třebas jen šatem v podobě zeleného mundúru, mohou mlátit vlastní národ. Ptal jsem se, "Mami, proč se ti lidé nechají, vždyť podívej, je jich taková většina. Proč se všichni neobrátí proti těm esenbákům, ti by byli v koncích...vždyť by je ti lidé klidně pak mohli zašlapat i do země. A mami, jak to, že se mezi těmi vojáky nenajdou takoví, co položí obušek na zem, svléknou mundúr a řeknou, že proti svému národu prostě nepůjdou?"

Já vím, byly to naivní otázky tehdy mladého kluka, který měl slzy v očích, když to viděl.....

2 0
možnosti
MS
SL

Pěkně napsané :-).

Jen bych nechtěl být v kůži toho trola, co si myslel, že lidem pomáhá ;-D;-D;-(.

1 0
možnosti
JP

Moc povedené, připomnělo mi to ducha doby, kterou jsem také zažil.

2 1
možnosti
Foto

J57a62n 20H79o23r42n29í81k

16. 1. 2019 19:53

Jako bych tam bejval byl R^.

2 0
možnosti
Foto

Karma. Správná volba respondenta - to je celé.

3 0
možnosti
MV

perlite Vy. me to moc bavi. tesim se na dalsi varku

fajn den preju

8 0
možnosti
PJ

P44e11t94r 35J70í36l32e65k

16. 1. 2019 14:07

Tak toto se vám Karle povedlo na výbornou.

5 1
možnosti
Foto

Jak se u Vašich blogů směju, tady bych zaplakal, takhle se skutečně potkává minulost a dnešek... Staráme se o ně, jak o panenky. Člověk má doma na .... Rudý právo, a oni si tady budou vytírat ...... ...., lepšolidi jedny .....!“ odplivl si řidič, který měl půlku náklaďáku naloženou cihlami, „to je pro starýho, staví dceři chatu u Karlštejna a to mě ještě čeká odpolední šichta na Václaváku, místo toho, abych šel na melouch.“

Zdroj: https://trcalek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=696604

7 0
možnosti
Foto

musel jsem škrtnout pár slov, robot to nechtěl pusti ;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS