Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem se už dávno osvobodil sám. Jen jedno mě mrzí - nemám proč na FB nadávat. R^

2 0
možnosti
Foto

Za mě karmaR^, článek je (pro mě) chytrý a vtipný, snad v něm oprávněně čtu mezi řádky, že skutečnou svobodu si každý člověk může nalézt jen sám uvntř sebe, nikoli v hlavě, ale pod (svou) hrudní kostí. Protože emoce jsou tělesné děje a každého z nás ovládají - jak říkají vědci. Děkuji Vám a přeju (s)mějme se !

2 0
možnosti
Foto

Je naozaj cool nemať právo vyjadriť cez žiadne média názor, ktorý je v rozpore s mainsreamovou ideológiou.

Už sme to tu mali pred pár desaťročiami.

3 0
možnosti
JK
Foto

A víte, jak svobodným se stanete, až sám zde dobrovolně přestanete psát své skvělé blogy?

6 2
možnosti
VV

Ovsem to same se pane docente da napsat i o vasich svkelych komentarich. ;-D

5 1
možnosti
  • Počet článků 2949
  • Celková karma 25,28
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik