Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Naopak, opět lže, protože blbá doba tu je. Už od posledních presidentských voleb. ;-D

3 2
možnosti
Foto

Oba mínusáři mají částečně pravdu, blbá doba začala už jejich narozením. ;-D

0 0
možnosti

Já to nechápu. Všichni z ulice říkali, jaký je František slušný člověk, kamarád, parťák... všechny zdravil, babičce pomohl s nákupem. Nakonec se pěkně vybarvil.

7 0
možnosti

No jo...stačí si povšimnout souvislostí. A je to!:-)

5 0
možnosti

;-D

K tomu není,co dodat...

3 1
možnosti

Odstřel, podle všech pravidel umění.R^

4 1
možnosti

Krásná velikonadilka! A už teď, na čtvrtek zelený. Diky za pobavení a posílám velikonočního francouzaka...

8 1
možnosti

I41v87a32n 47M64a83c51e74k

18. 4. 2019 17:15

Tak se nám pan Trčálek hezky odtrčálkoval.Pravda je jenom jedna a tu mám vždy JÁ!

1 0
možnosti
Foto

nuR^ to bylo nějaké pravdy!..mám pocit, Trčálku Karle náš milý, že se mi vzdalujete. protože je mi jasné, jak se ta pravda fakt chce slyšet, že teď už jste v táboře Ládi Větvičky, který musí už tak nějak zpodstaty svého boje za pravdu - za tuto pravdu být rád:)))

8 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS