Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Autority tvrdí, že si zasloužíte karmu. To já neumím tak otcovsky vyjádřit, ale dal jsem ji jako téměř vždy, protože se mi to dobře čte.

0 0
možnosti
Foto

Vždy v tuto dobu jsme uz vyhlizeli začatek května a říkali- Sláva...PlenérR^ nechtějte vědět, co si ta jihočeská víska s malebnymi staveními a selským dvory u brehu Otavy ten tyden zažila. Malířákům a místním, co nám drželi celý rok místo v hospodě, třikrát zdar.:)

0 0
možnosti

Moc často Vám tedy karmu nedávám, ale za tenhle článek si ji zasloužíte. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Mně se taky líbí, že konečně něco upřímně prožívá. Tohle u něj nebývá zvykem, ale když už, řekne věci tak, jak jsou. Bez příkras. SouhlasR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 2945
  • Celková karma 25,12
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik