Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J22o88s83e11f 37P76o11t81r

21. 4. 2019 1:50

Pan Trčálek je zde známý křesťanobijec a asi záměrně, ale spíš mu to asi nedochází připravuje půdu pro zničení evropské civilizace (kdo by byl dokonalý, že?) Jistě už je na jejich seznamu a může čekat odměnu. Jenže oni jsou primitivní a v první řadě koho nesnáší a koho první se snaží zbavit, jsou kdo ?, přece zrádci, i když to ti zrádci nechápou

0 0
možnosti
MB

Bydlím v Evropě, pochopitelně ovlivněn tradicemi. Pak k tomu patří i směr vyznání. Přijde mi to přirozené, prolíná se to i generační výchovou. Tomu docela rozumím. Pouze si jenom říkám, co by mí předci vyznávali, kdyby se narodili např. o 1.000 km dále. Nejlépe v plátenném stanu Beduína. Zřejmě odsud, pramení moje tolerance :-)

0 0
možnosti

Jako příběh je to dobré, ale mohlo to být kratší.

0 0
možnosti
JK

Ono je to tím, že svoji zbožnost ostatním lidem nemohu dokázat jinak než :"PODÍVEJTE SE VŠICHNI NA MĚ, JAK JSEM ZBOŽNÝ!!!"

U takové dochvilnosti to je jiná, tam mi :"PODÍVEJTE SE VŠICHNI NA MĚ, JAK JSEM DOCHVILNÝ!!!" nepomůže, holt musích chodit včas.

0 0
možnosti
JB

Já si sice myslím,že vaše příspěvky jsou určeny jen ke zvednutí tlaku lidem,co nepochopí,že si z nich děláte legraci, ale stejně... Existuje snad -já nevím, jak to napsat, abych někoho neurazila, a nevypálil mi barák - podivnější rituál, než ve statisícovém davu obcházet černý šutr, a házet do něj další šutry? No,asi aztécké,nebo mayské byly hodně ohavné, nebo třeba ten z Pirátů z Karibiku, no,tak ten byl ale díky Deppovi spíše k popukání...

0 0
možnosti
SN

:-)......Pane Trčálku, buďte tak laskav a napište příště něco podobného o muslimech. A můžete tam i svou neumělou rukou zpodobnit Aláhal Fatva Vás nemine, vážený spisovateli!

Opravdu jste odvážný, pokud Vám nic nehrozí!

Přejí Vám pěkné prožití Velikonoc a pokoj v duši, jak kdysi pravil známý meteorolog! V

1 0
možnosti

Známý meteorolog přál slunce v duši, což je asi lepší.

1 0
možnosti
VD

Kruci, vám ti katolíci musí ale ležet v žaludku, že se o ně furt tak otíráte :-)))))))

2 0
možnosti
KT

Já jsem ještě v pohodě, ale co třeba takoví husité!?

1 0
možnosti
  • Počet článků 2948
  • Celková karma 25,16
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik