Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OV

Královská korunovace Karla IV německým králem proběhla v Bonnu, protože Cáchy stály tehdy proti němu. Korunovace císařem proběhla samozřejmě v Římě. V Cáchách byl pak znovu korunován německým králem poté, co se mu podařilo získat převahu a na svou stranu i kolinskeho kurfiřta. Druhý den pak byla královnou korunována i jeho manželka.

1 0
možnosti
Foto

R^ " neměl jsem se srát na Moravu"...mně dalo dost prace pochopit moudré Moravany, kteří v diskusích kdekomu trpělivě vysvětlují, jak do jejich zvyklostí absolutně nevidíme a co je normální a běžné bez pozastavení se nad tím. Podezirala jsem je trochu z takového lepšomoravanacionálu, kde jsou ti z Prahy jako neznalí šmudlové bez rozhledu...natožpak Feri, mlaďas šmudla a ta barva pleti :-/..podezírala jsem je neprávem. JinakR^

2 0
možnosti
MJ

Za zcela zásadní považuji odstavec, že "Negři do politiky nepatří..." JinakR^

4 0
možnosti
OP

;-D, chybí tu smajlík, co kroutí hlavou a hlasitě ryčí ;-D R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 2947
  • Celková karma 25,27
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik