Diskuse

Soumrak blogů

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Zas je tu soumrak blogů, blogů a blogyní... Bajecny, Karle, díky.

1 0
možnosti
Foto

:-)R^ tak pro mě jste vítěz, mně jste jako neřekl nic novýho, Karle. Ale sakra, já chtěla jet do Prahy... a koukat, kam jen to na veřejnosti na veřejnost koukat půjde. Takže už mám smůlu. Nekojí.. vždycky se rozhoupu pozdě:-/

0 0
možnosti
OK

O23t14a 39K40i88n65c

26. 4. 2019 21:36

Jako vždy, vlastně téměř vždy R^R^R^;-D.

2 0
možnosti
AC

A já to věděl, že se máte s blogerem Nožičkou ve skutečnosti rádi!

To jen tady děláte takové divadlo kvůli nám. ;-)

4 0
možnosti
Foto

J29a81n59a 59M61a84j31o96v86á

26. 4. 2019 20:18

Karle, další můj letošní vítězi, díky a hezký večer a ráno a poledne a všecky ty budoucí blogy a minulá, přítomná a budoucí vítězství ve všech kategoriích všech soutěží...

3 0
možnosti
Foto

To máte z toho, že jste nekojil v bance.

R^

6 0
možnosti
Foto

Hlavu vzhůru čacký blogere. Vymetˇ pavučiny, magoráček obohatˇ vývarem z blogerských ponožek, a furtošlap ... Jen šlapej dál ...;-D

1 0
možnosti
Foto

Jste úúúžasný, zaplašil jste slzy, co se mi z jakéhosi důvody hrnuly z očí a vyloudil úsměv na tváři. DěkujiV

3 0
možnosti
  • Počet článků 2950
  • Celková karma 25,18
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik