Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Smutný pohled pro jeho voliče. Třeba Jirka zvedne pochodeň. Karma.

2 0
možnosti
Foto

Miloš Zeman patří do důchodu.

5 0
možnosti

Ano, vek na to ma, ale myslim ze na to kam patri jsou odbornici. Ja dost casto pri jeho projevech jsem na rozpacich zda nepatri na zachytku, nebo jen do protialkoholni lecebny.

4 0
možnosti
Foto

V Zemanovi koluje husitská krev. Když něčemu věří, bojuje za to hlava, nehlava.

2 2
možnosti

Myslím, že v něm koluje už dávno něco jiného než krev...

Čemu věří?

Že je ústava cár papíru, že je nejchytřejší na celém světě, že všichni, včetně Vás, pane Bicero, jsou hlupáci, jenom on ne?

Tomu bych věřil...

14 0
možnosti

Ve školních lavicích mne fascinoval Přírodopisný kabinet. Zejména pak vysoká skleněná trubice - Hle, Užovka naložena v lihu ! Dnešní děti již nevolají - Je to Klaun! Již volají - Je to Brouk - Kůrovec! Ten nepatří do blázince - ten patří do kabinetu k užovce. Mnoho společného mají ! - Hadovitost, líh, skleněnost ... :-)

8 0
možnosti

A kam tedy, v takovém případě patří autor?

Já vím, on to tak nemyslí, jenom předpokládá, že těmi provokativními titulky přiláká obecenstvo:-)

5 7
možnosti

Já už v tom blázinci jsem, buďte bez obav, pane Havránku, nebojte, jsem dostatečně izolován od společnosti, abych nebyl nebezpečný.

Ale Vás se mi přilákat podařilo, a už to je úspěch!

11 2
možnosti

J15i57r46i 25V15r71a44b41e78c

27. 6. 2019 18:39

A ti co ho volili taky :-)

11 0
možnosti
Foto

Ti věděli proč, a koho volí. A kam patří ti, co to dodnes nepochopili, to mi nepřísluší ,,specifikovat", natož adresně;-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 2949
  • Celková karma 25,27
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik