Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Konečně jste napsal pravdu

Tedy ten nadpis.

Ovšem jedovatá slina Vám nedochází.

0 0
možnosti

Fajnovy. Skoro jako b.. ch. Tu překonat je stále výzvou.

0 0
možnosti

Použiju včerejší příspěvek...něčí...pod Vaším blogem:

Já to mám naopak!:-)

2 0
možnosti

....křesali až jiskry létali. Kdo by to byl řekl? Na druhou stranu, ta Markéta je hodná holka, ta už přivedla nejednoho k šílenství.;-DR^

3 0
možnosti

Za mne rozhodne radeji milion Trcalku se smysle prohumor, nez jeden jedinej k<seljch ksicht.

3 1
možnosti

Zajímalo by mně, čím trpíte. Jinými slovy, jak se jmenuje Vaše porucha. Ale možná je to závada na mém přijímači a nerozumím psanému textu...

2 1
možnosti

Moje porucha se jmenuje "Porucha není na Vašem přijímači"

7 0
možnosti

Kadle , čestný slovo, ale já už ty vaše vtipné texty nedokážu dočíst, ani když tam zahlédnu Josefa Havránka a to jsem přitom zvědavej člověk:-)

4 0
možnosti

Já myslel, že dál než k nadpisu se nedostanete...

4 0
možnosti
  • Počet článků 2948
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik