Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J85i70ř80í 90J72a25n85d30a

29. 10. 2019 18:26

Jestli se ten Klaus dozví, že pro jakéhosi Trčálka je komickou postavičkou, tak kvůli tomu jistě dva dny neusne a týden mu nebude chutnat.

0 0
možnosti
JT

J36i68r79i 64T62i10c90h55y

28. 10. 2019 19:00

Jaa Trcalkovy blogy nikdy nectu, tentokrat jsem se pozastavil nad zavilym a nepravdivym titulkem, neni treba nic dodavat.

0 2
možnosti
KT

Pozastav se, člověče Tichý, nad svou vlastní moudrostí a vypískni radosti, že tys moudrý jsi, zatímco Trčálek jen hlupákem!

1 0
možnosti
JV

J63i75r66i 70V10r35a87b29e36c

28. 10. 2019 16:56

Klaus je i s řádem neřád.:-)

3 0
možnosti
JJ

J79a45n 59J68a82n61u59š46k56a

28. 10. 2019 16:50

Karel Trcalek zůstavá pro mě i s Řádem Bílého lva komickou postavičkou blogu i-dnes

1 2
možnosti
KT

Jan Januška zůstává pro mě i bez Řádu Bílého lva milým a sympatickým člověkem, který ač má věčně nabitý nos, dokáže každý den trefit domů a tam spokojeně usnout.

Jen víc takovýchto poctivých a docela obyčejných lidí!

4 0
možnosti
Foto

Ten Řád Bílého lva měla dostat jeho manželka, za to, že s ním tak dlouho vydržela. Ale jednou věcí jsem si téměř jistý, že k němu v mládí velmi vzhlížela a že ji imponoval. Takže s tou komickou postavičkou nemáte pravdu.

0 2
možnosti
Foto

Já měl v dětství rád klauna Ferdinanda. Takže i komickou postavičku lze mít rád. I Vás tu mám rádi! ;-D

2 0
možnosti
KT

Před chvílí šel v televizi dokument, kde se Zeman s Klausem vzájemně téměř urážejí a kroutí hlavami nad blbostí toho druhého. No vida, a rok se rokem sešel...

4 0
možnosti
MB

Václav Klaus je nejvýznamnějším polistopadovým politikem (při vší úctě k Václavu Havlovi, který byl spíše legendou, nežli politikem s reálnou vizí a výsledky..)... s tím nic nenaděláte.

4 1
možnosti
MB

Z části s Vámi i souhlasím, nicméně na celého Lva to není ! Ideální by bylo, dát mu polovinu ! Není nějaký menší řád ? Třeba Kuny, snad i Tchoře ! ... :-)

4 1
možnosti
JH

"Pro hloupého, vše hloupé...":-)

2 0
možnosti
KT

Sebekritika Vám sluší, pane Havránku.

Jen houšť!

5 0
možnosti

Kdo ale dá exprezidentovi Zemanovi Řád bílého lva? Možná by si ho mohl udělit sám poslední rok svého mandátu.:-)

4 0
možnosti
MB

pět jsem zmaten, tedy se hlásím. Arcilotr V. Klaus mi předal zemi spálenou ! Pravil Miloš. Mám čisté ruce a budu tvrdý ! Tedy pobombardoval Srbsko a zašmelil Mostecko uhelnou, Nomuře dal výslužku ap. Aby měl klid uzavřel si Opoziční smlouvu. Opět přichází Klaus syn a říká - Přichází čas, abychom si tuto zemi zase vzali pět ! Ta nová země bude s otcem - Milošem, bez obou ? Zřejmě pak jde o nějaké cvičení Požárníků, kdo toho více popálil - Toho Lev nemine !? Jémine, jsem zmaten... :-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 2950
  • Celková karma 25,17
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik