Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J51a95n 37H60o79r42n59í20k

11. 11. 2019 22:20

Já to snad taky podepíšu :-)R^.

1 0
možnosti

Jak se prosím jmenuje nápravné zařízení, ve kterém jste psal tak dobrý dopis, pane Trčálku?

1 1
možnosti
VV

Vůbec, ale vůbec Vašemu myšlenkovému sprintu nerozumím.Asi to bude tím, že mám jen základní vzdělání a jsem navíc tupý.

Jedna věc je mi jasná.

Sametová revoluce je blbost. A, že by tu blbost zavinil jen Havel? Taky blbost.

První kdo zval do své strany bývalé komunisty, byl V.Klaus. Od té doby jsem ods ignoroval.První kdo porušil svůj slib jako ministr, byl V.Klaus, když protáhl platnost kuponových knížek, nad rámec daných údajů.

Oposmlouva,amnestie. Kam se hrabe naivní Havel.

Jediné co jserm pochopil, je ironie.Ale nevím vůči čemu a komu.

2 1
možnosti
JL

Odkaz je v článku.

0 0
možnosti
Foto

Ale teď vážně, o žádný sametový podvod nešlo.

0 0
možnosti
Foto

Byl byste tak laskav a sdělil mi současnou adresu (stálé bydliště) Václava Havla. Chtěl bych o poprosit o známku na dopise, který jste mu byl právě zaslal. Předem děkuji.

1 1
možnosti
Foto

Zajímavé konstatování. Jeden umí psát a ostatní neumí číst. To je jasný důkaz, že ze Sametu se časem stal docela kvalitní Šmirglpapír. ;-);-(

3 0
možnosti
PB

P98e66t42r 11B76u19r86i51a75n

11. 11. 2019 19:12

;-D a ještě bych místo podpisu na dopis plivl

2 0
možnosti
  • Počet článků 2945
  • Celková karma 25,18
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik