Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... jsem chtěl napsat - no, nevim, nevim, co vám na to řekne zelinář Standa, a co třeba automechanik Dan (Ivan etc.), Karle - ale vidím, že jsem přišel s křížkem po funuse;-Djinak karma, jak jinak;-)R^

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Svíčky tam pořád hořely, poklekl jsem k nim a natáhl nad jejich plameny ruce. Nebylo to, jako bych do sebe hodil velký rum, ale přece jsem jen cítil teplo, které stoupalo z jejich mihotavých plamínků,

Zdroj: https://trcalek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=736201

nějak se s tím smiřte...spisovateli, že pro mne jste fakt umělec. spisovatel...zkrátka, že jsem ted políbila teď už totální idnesblogsmrtí;-)VR^

5 0
možnosti

Proč si musíte kvůli vašim rádobyfilozofickým úvahám vymýšlet nějaké scénky? A patrně asi moc nepamatujete, když nám chcete namluvit, jak v televizních novinách ukazovali mlácení studentů.

4 4
možnosti

Protože nemám nic jiného na práci

14 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS