Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také jsem je mnohokrát podpořil, např. na lavičce před nádražím, neb se mi vyškubl vlak. ;-D

1 0
možnosti

P97e93t84r 87B41u55r27i43a24n

25. 11. 2019 10:30

;-D;-D dobře vy.

Když o tom teď tak přemýšlím, tak když jsem byl ještě mlád a vymetal všelijaké ty akce, mejdany a pařby všeho druhu, tak jsem vlastně svými noclehy po příkopech, lavičkách a nádražích podporoval bezdomovce nejen nesčetněkrát více než ti dnešní salónní aktivisté s mlíkem na značkové haleně, ale ještě v době, kdy u nás bezdomovci oficiálně vůbec neexistovali!

Dobře ty, Buriane.

6 0
možnosti

V Moskvě před Jaroslavským nádražím bylo stejně bezdomovců, jako před nádražím v Hamburgu.

Fenomén je to jistě pozoruhodný.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2948
  • Celková karma 25,06
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik