Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Proto v Číně zavedl Velký Mao, že na světlech se jezdilo na červenou! Rudá vpřed!

0 0
možnosti
Foto

Jak v tom chybí Čunek a stojvůdce, tak to není ono. ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^;-D;-D;-D

Copak nějaký mikrofon, "oni" ti "zelení", či lépe řečeno jimi za tím účelem zřízená velmi umělá inteligence lidem čte myšlenky a lobotomii provádí průběžně, postupnými kroky a velmi nenápadně! ;-D

2 0
možnosti
Foto

I93v68a72n 96M20a87r72e66k

14. 1. 2020 20:37

Tedy ne že bych chtěl pochlebovat, ale dnes karma. 8-oR^

1 0
možnosti
MJ

Mně se líbí, jak Vás šmíruje ta kamera... zrovna dnes jsem na to myslela, když jsem se dívala na dokument o vlcích. Pořád někomu dáváme na krk sledovací obojky, fotopasti atd. napadlo mě, co kdyby to bylo naopak. Zvířata by šmírovala nás... to by byla sranda. JinakR^

4 0
možnosti
  • Počet článků 2947
  • Celková karma 25,27
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik