Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Měl jste si dát oddych až čtyřicet dnů.

3 0
možnosti
Foto

Díky,pane Trčálku, to byl nelepší článek, který jsem kdy od Vás četla. Jinak se jim dost vyhýbám - kvůli Vašemu drsnému sarkasmu. Ale tentokrát s Vámi souzním. A i když mám k idejím ODS daleko, pana senátora Jaroslava Kubery jsem si vážila pro jeho upřímnost a odvahu vyjadřovat své názory, (i když s některými jsem nesouhlasila) i když zrovna nebyly in..Díky, pane Kubero...

1 0
možnosti
Foto

Jo, a tu ironii v posledních třech odstavcích Vám výjimečně velkomyslně odpouštím...

1 0
možnosti
Foto

Karma, myslím že panu Kuberovi by se takovýto článek velmi líbil.:-)

2 0
možnosti

Už o tom cvrlikají vrabci na střeše zdejšího blogo - ústavu, že zemřel poslední český,

politický pábitel.

9 0
možnosti

:-).....Pane Trčálku.....když už Vám stojím za zmínku, tak si také přiložím polínko! Pana KUbery je mi moc líto, byla to pozitivní tvář ODS, proti většině ostatních!

Když už jste zmínil to kouření....kouřil jsem, proto minulý čas, od 15 roků, 10, někdy i více denně! Pře třemi měsíci jsem skončil definitivně....zánět žil na noze, horečka + 40, poskakoval jsem vleže na posteli a házeli na mně deky, vč. aspirinu, ale přežil jsem. Cigarety vedle počítače, nabídnu příchozím, kteří ke mně chodí jezdit na koni, mám je v autě, kde jsem prokouřil dlouhé cesty...konec...žádná odvykačka, nemoc to vyřešila. Kolik mám roků jistě víte, aktivity jste si mohl také přečíst!

Při Vašem vzdělání.....každý jsme prostě jiný, každý máme jiné dědictví po předcích, a hlavně každý máme jakousi pomyslnou svíčku, o které do jisté míry rozhoduje ten, kterého Vy.....nemáte moc rád! Těšilo mě, že na mně myslíte! V

8 0
možnosti
Foto

Otčenáši, ty nezklameš :-/:-)

1 5
možnosti
Foto

...byla s ním sranda...byl svůj, zásadně svůj a nebral se především nijak zarputile vážně. Což je vzácné!... a účinnější než opak. Vzácné v politice a i u zdejších blogerů.

10 0
možnosti

Já jsem si pana Kubery velice vážil a proto si myslím, že si takové články nezaslouží.

Bude české politice i lidem chybět.

9 0
možnosti
Foto

Karel Trčálek kdysi napsal blog o Věře Čáslavské... byla tak osm hodin po smrti nebo my byli tak osm hodin od toho sdělení... dotknul se mne styl, seřvala jsem ho, srdantě a pyšně pevně na svém - jsem dostala plusů jako máku na poli...

Jenže pak mi to došlo. Prošla jsem si ty texty před ním a hlavně diskuze. Rýpání, raketově vystartovaná média...hodnocení a výkřiky, co byla zač...co jí nikdy nikdo neodpustí, sofistikované rozumování ...doplněno tím latinským vznešeným spát v klidu... Karel zpracovává jenom to, čemu já říkám zrcadlo..mnarozdíl ode mne není mentor...Okamžitě hodnotíme a místo mlčení žvásty. Je to jako za dob Jana Nerudy...nakonec hodnotím dnes i já...

Karlovi jsem se pak omluvila...

9 0
možnosti

Předseda Senátu Jaroslav Kubera dnes náhle zemřel. Bylo mu 72 let. Čest jeho památce.

-----------------------------

Už dlouho jsem nečetl něco tak hnusného.

.

Rv

4 0
možnosti

Vidíte, Arnolde, to bych od Vás nečekal, že dokážete tak pregnantně ohodnotit svůj vlastní příspěvek.

8 3
možnosti

A29l18e87š 86N91o43v55á16k

20. 1. 2020 13:34

při jeho smyslu pro humor není vyloučeno, že cestu na Tchaj wan měl jako poslední přání a pozůstalí mu ho pomůžou splnit...možná znáte film Výlet...

2 0
možnosti
  • Počet článků 2949
  • Celková karma 25,27
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik