Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už mě přestalo bavit lámat si hlavu nad tím, co tím chtěl básník vlastně říci (nebo na které straně barikády vlastně stojí, pokud vůbec na nějaké), takže jsem učinil jednoduché rozhodnutí, že se na váš blog prostě definitivně vyprdnu.:-)

2 0
možnosti
LV

Nevyprdnete. Příště přijdete zas.

4 0
možnosti
Foto

Dobrý matroš ;-). Můj dealer sa na to nechytá ;-D

1 0
možnosti
PB

P75e79t14r 49B36u97r55i40a21n

24. 1. 2020 15:56

Já bych řekl, že pejsek s kočičkou měli při pečení dortu rozhodně jasnější představu o tom co by z toho mělo vzniknout než vy, když zasednete ke klávesnici.

5 0
možnosti
LV

Nerozhoduje představa, rozhoduje výsledek.

1 0
možnosti
ZZ

se Šichtařovou jsem sivce nemluvil, ale myslím, že se dost přeceňujete, myslím, že na vás Šichtařová z vysoka

6 0
možnosti
Foto

To ona pěkně z vysoka i na komentátory pod svými články.

2 0
možnosti
Foto

Marná je její snaha, na nás dědky už je pozdě. A i vlastní převýchovu prošvihla.

R^

2 2
možnosti
JL

Pěkná nakládačka.:-)R^

2 0
možnosti
PV

Zkuste si prosím zkontrolovat, zda se vám při nějakém ctrl+c a ctrl+v nespojilo více článků dohromady.

Nadpis silně nekoresponduje s vlastním obsahem článkem, který sám o sobě je o směsi nesourodých myšlenek. Jako kdyby na něj zaútočil nějaký hacker.

Váš příspěvek mi hodně připomíná scénu ze slavného Saturnina, kdy Saturnin značně nesympatickému Miloušovi zpřeházel stránky v jeho Rodokapsech, což Milouš odnesl lehkým psychickým šokem, neboť při četbě přestal zcela chápat, co se děje.

Na rozdíl od vašeho příspěvku mne ten od pana Jirotky pobavil mnohem více :-)

9 0
možnosti
KT

Ano, je to soubor zcela nesourodých myšlenek, Váš postřeh je velmi správný, pane Vrchovský.

Můj článek je výběrem zdaleka ne toho nejlepšího z webů, jež paní Šichtařová ve svém článku, s nímž korenspoduje název mého článku, tak vehementně zbavuje nálepky "dezinformační", kterou je označují, zcela neprávem samozřejmě, ti, co nás chtějí převychovat, a my přece víme, kdo to je, myslím, že z článku výše zmíněné autorky jasně vyplývá, kdo to je.

8 1
možnosti
JU

J73o53s42e83f 73U10l19m35a50n

24. 1. 2020 10:15

Pane Trčálku, pochopte to už. Paní Šichtařová je zadaná. Ostatně proto se jí říká paní Šichtařová.

8 0
možnosti
KT

Aha, proto ne Pikorová!

Ale tuhle mě někdo před ní varoval.

Že prý ji viděl na videu a že je to děs, běs!

A co Vy, jste už taky zadaný?

6 0
možnosti
  • Počet článků 2944
  • Celková karma 25,22
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik