Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Čárka je váš jediný problém, nebo je jich víc?

1 0
možnosti
Foto

Pan Hrabal píše v Tanečních hodinách přibližně tohle: .... kdosi z hostů řekl číšnici, že někdo z tácku umazává čárky. Číšnice: "To já mám čárku, kterou mi jen tak někdo neumaže."

1 0
možnosti

Mně se málem zatočila hlava z lauter čárek a prázdného prostoru. To je jedno, co paní Š. vlastně říkala. Fakt je, že kdybych v roce 2015 koupila Dax při € 9 000,- a prodala zač. roku 2020 při 13 000,- €, měla bych ca. 30 % zisku, takhle mám 30 % ztrátu, protože jsem jí koukala na prsa. Pěkné vlasy a prsa ještě nedělají dobrou ekonomku.

1 0
možnosti

Pane Trčálku, co prosím děláte v ty dny, kdy paní Šichtářová nic nenapíše?

7 1
možnosti

Dívá se na tu svoji čárku kterou má na konci zad.

1 1
možnosti
Foto

Jste mě zklamal...kde je vaše foto? Na hraně v oblasti Vašich intimních partií v ořezu fotky treba? Kde? A k němu zcela logicky alarmující článek o osekávání svobody v soutěži Muž roku 2020? Kde? Ne...tentokrat žádná karma...mě tahle spokecenskopoliticka situace netěší a Vy jste ustoupil a mame tady akorat zas ty korektní fousy a háro...jednoduše nic moc...:))

4 0
možnosti
  • Počet článků 2948
  • Celková karma 25,16
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik