Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No co i blb potřebuje tvořit,že pane Trčálku

0 0
možnosti

Po předposledním blogu pana Trčálka věnovanému polemice s názorem mé maličkosti jsem přečetl i tento Trčálkův blog.

Vyjadřoval-li jsem u toho předposledního pochybnosti nad Trčálkovou znalostí naší ústavy, napadá mě po přečtení tohoto blogu podobná otázka, a sice zda do doby před několika dny pan Trčálek vůbec věděl, že existuje nějaká paní Lipovská...

Musím však ocenit, že narozdíl od předešlého blogu byl pan Trčálek tentokrát schopen neopsat dvakrát příjmení Šichtařová či Lipovská, nýbrž že dokázal v titulku napsat skutečně obě dvě příjmení těchto dam.

K obsahu blogu (téměř bezobsažného, jak je u autora zvykem) dodávám jen tolik, že Trčálkovo obecné zmatení se zde konkrétně projevuje jeho názorem, že tyto ženy nesnášejí Českou televizi a také objevem, že ty ženy vlastní tu část těla, se kterou se pan Trčálek i ve zralém věku nedokáže vyrovnat, a sice prsa.

1 0
možnosti

Že VY by jste si, pane Trčálku, chtěl na obě ekonomky sáhnout? a polaskat se s vozy, kozy.

0 0
možnosti
Foto

Helejte, už jsem si zase poprskal monitor! Tak příšerně antifeministický článek jsem už dlouho nečetl!

Být na živu Tamara Presová, ta by jim ukázala!

R^

0 0
možnosti

Trpajzlík kozlík okopávající kotníky. Nic nového.

0 1
možnosti

Tak se tím už netrapte a prostě a jednoduše ji do Rady nevolte.:-)

0 0
možnosti

Hodně hloupoučký text

5 2
možnosti

Hloupý jsem, ale o to šťastnější!

4 0
možnosti
  • Počet článků 2945
  • Celková karma 25,07
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik