Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Trochu níž rozebíráte Dostojevského. Předpokládám, že inspirující je pro vás název jeho stěžejního díla Idiot. Jinak - dnešní své plácání jste okořenil přehršlí hrubek a překlepů. Výživné čtení.

0 1
možnosti
KT

Jo, kníže Myškin můj vzor.

Problém byl, že článek vznikl krátce před večerkou, takže chyby už zůstaly tam, kde přišly na tento svět.

Mohl byste mi to, prosím, ještě jednou přeletět?

Něco jsem opravil, ale určitě ne všechno.

Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Dvakrát za deset dní v blogu pana Trčálka? To bych měla oslavit. 

3 0
možnosti
KT

Vy jste v mém blogu?

A jakpá jste se tam dostala?

To máte asi nějakou vlčí mlhu, či co (PMS?)

Jste mi sympatická, to ano, ale tentokrát si trochu fandíte...

Ale proč ne?

Volím Trikolóru!

2 0
možnosti
PK

..jsem rád,že netrpím sám popisovanými chorobami;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Však ono existuje řada jiných, také pěkných! ;-D

2 0
možnosti
Foto

... he, he, to vypadá, že jsem o něco přišel;-D jdu to tedy zkontrolovat. ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Karle, je to výživné, stojí to zato! Určitě nakoukněte! ;-D

1 0
možnosti
Foto

OK, jste-li marod, to nevadí. Důležité je, že ctíte svou tvorbou zásadu, aby byl člověk-bloger člověku člověkem-soudruhem a nikoli vlkem

1 1
možnosti
Foto

Dobu, kdy byl člověk člověku soudruhem, jsme si snad užili dost. Kromě toho takový vlk je ve srovnání s jistými souhy milé a přátelské zvířátko. ;-D

2 0
možnosti
Foto

já si nejdřív nemohla rozmotat nejednotnost lajny Písmo a zdejší blogkřesťané:)) Dá se to pobrat:)) chodit po hlavě se časem jeden naučí, když neni marod ... při troše snahy:))

5 0
možnosti
Foto

;-)nepravá tautologie: výroky, které jsou samy o sobě tautologické, ale v souvislosti s kontextem získávají konkrétní význam. Např. i v ,,širokém" blogovědiskuzním horizontu;-)

2 1
možnosti
Foto

Přijít s myšlenkou vlastního blogu, nikoli jen kontrovat...

1 1
možnosti
Foto

vy to tu řídíte?;-)

sakryš, to si nedovolí ani administarce:))

4 2
možnosti
JL

Tři mouchy jednou ranou. :-)R^

5 0
možnosti
Foto

Myslela jsem, že "much orel nelapá" ;-D Ale když jde o voliéru s drobnějším ptactvem, je samozřejmě každá samohubka dobrá. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2950
  • Celková karma 25,17
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik