Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bych tak nejásal. Odhalení některých tváří mi připomnělo tatínkův (byl zubařem) žertík:

Madam, nemám nic proti Vašemu obličeji, ale sedínka patří do kalhot. ;-D

0 0
možnosti
MK

M66i63l98a28n 86K67e80s63l

25. 5. 2020 23:01

Roušku budu používat dále.V době předkoronavirové jsem v rámci akce za Brno ještě krásnější vycházel jen po setmění.V době koronavirové jsem uzřel krásy Brna za denního světla.Nepovažuji požadavek nošení roušek za omezování svobody,Kéž by takto sebekritičtí byli i jiní.Jak by byl svět krásný,kdyby všichni jako já chodili v burkách nebo s rouškami na obličeji.Kdo se přidá?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS