Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Díky Vám jsem si přečetl článek od paní Š.Příklad s myšičkami je pěkný jak od paní Š, tak Vaše reakce.Ovšem od paní Š. jsem očekával, že ta využije tento pokus s myšičkami k možnému zevšeobecnění chování a žití lidí na Zemi a k vyslovení obavy z degenerace lidstva v určitém směru./málo tělesné práce, rostoucí blahobyt, technizace, ničení přírody, zhoršení živ.prostředí atd./Tyto obavy bych velmi sdílel.Nicméně závěry paní Š.-nesmyslnost nošení roušek, při koronavirové krizi, absolutní podceňování ničení živ. prostředí lidmi atd.jsou pro mne překvapivé, ale u některých ekonomů majících bohužel v našem státě neustále vliv, stále dosti hloupě zdůrazňované. .Mnozí ekonomové si stále myslí, že podle nich má jít kormidlo světa a lidského konání.Oni si myslí, že vědí vše.Dej Bůh ať se v čele našeho státu neobjeví do třetice znovu ekonom, ale člověk moudrý připouštějící, že ekonomie je jenom a jenom jednou, a ne jedinou součastí lidské cesty.

1 0
možnosti
Foto

Já si tady povšiml, že autoři či komentátoři se ekonomickým vzděláním tu vesměs píšou ty největší nesmysly.

Ekonomie je v podstatě pavěda, a předpovědi počasí mají větší procento pravděpodobnosti, než prognózy ekonomů.

Za mých studentských dob byla VŠE považována jako poslední šance se někde uchytit. Tedy pro ty úplně beznadějné.

1 1
možnosti
  • Počet článků 2960
  • Celková karma 24,63
  • Průměrná čtenost 863x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik