Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teda Trčálek, voni maj ale rychlý Nožičky. Tady zas někdo udělá vzteky kotrmelec...

5 0
možnosti
Foto

Pane Trčálku, dobře jste to napsal. Pastrňák vyhrál na body poměrně přesvědčivě ?, nicméně nejvíce prvních míst na hlasovacích lístcích získala Martina Sáblíková !!. Rychlobruslařce dalo nejvyšší možný počet bodů 45 novinářů, Pastrňák jich dostal 36 a Tomáš Souček 33. Martina nevyhrála za svoje názory...je to hanba!

0 1
možnosti

Já nevím kdy si dělá Trčálek z lidí srandu a kdy ne.

:-(:-(:-(

0 0
možnosti

Jaká je konkurence v rychlobruslení? Žádná. To je odpověď.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem si říkal, kdo jako první upozorní na tuto hanebnost aktivistické ČT. Bude to Vláďa Zemanů? Ne. Bude to Pepik Havránků, celoživotní disident boje proti ČT? Ne. Až Karel Trčálků, můj krajan z mého rodného kraje jako jediný dokázal odhalit a zveřejnit hanebnost, která se odehrála na účet mé přeslavné jmenovkyně a vynikající sportovkyně v jednom!!

10 1
možnosti

P47e35t50r 36N61e43d24v96ě87d

23. 12. 2020 8:06

Není slovo "nenávist" , vcelku nesmyslně používané ve vašem textu takřka přesná definice vašeho vztahu k mnohem čtenějšímu a úspěšnějšímu autorovi, kterému nehorázně závidíte?

2 3
možnosti

Jo, to je přesně to, Péťo.

Taky bych chtěl psát do Rukojmího, ale pořád mě tam cenzurují.

A Tebe, Péťo, Tebe nenávidím taky!

4 1
možnosti

Díváte-li se na něco v televizi, netvrďte, že to vidíte na vlastní oči. Jsou to JEJICH oči !!

3 1
možnosti

Máte pravdu. Jsou to JEJICH oči!

1 0
možnosti
  • Počet článků 2945
  • Celková karma 25,15
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik