Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J58a31n 34K31y82š51k86a

22. 1. 2021 22:14

Já jsem určitě pro uvedení slova PANSEXUÁL, PANSEXUÁLKA do širšího povědomí s přirozeně pejorativním významem. Ono to bude bude mít vedlejší účinek (collateral demage) i na slovo PANSLOVAN, což možná vlastně bylo prvotním záměrem pana Trčálka, který mimochodem, mě nepřestává udivovat.

0 0
možnosti

Každé podobné "cizokrajně" znějící slovo může nabrat pejorativní význam. Já jsem to tak vzal od začátku. (Nedávno například "geront"). Ale je to jenom můj koňohřbetní názor (horseback opinion).

0 0
možnosti
Foto

To už tu dávno bylo. Viz: Josef Kajetán Tyl. A ještě přitom stačil psát hry. ;-D

0 0
možnosti

Musí být pětkař zrovna Pepík ?

1 0
možnosti
Foto

A za touhu po hlubším kontaktu s touto dámou dostali se někteří roztoužení jedinci do problémů ???

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS