Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kontrolní otázka, pane Trčálku. Víte, kdo byl první kanonizovaný světec? Lotr po pravici na kříži. Marie Magdaléna pravděpodobně původně vykonávala tzv. nejstarší řemeslo. "Nevěstky a celníci vás budou předcházet do Božího království" - protože si byli vědomi problematičnosti své situace a byli přístupnější obrácení než samospravedlivé (nejen) teologické autority té doby. Dnes je to podobné, viz výrok našeho premiéra, že je vysoce morální člověk.

Elias Vella: Počátek svatosti je uvědomit si, že jsem hříšník.

0 0
možnosti

Kontrolní otázka, pane Sedmíku.

Karel Trčálek: "Kdyby nebyl Kristus přítomen tam, kde je hřích, jak by pak mohl být přítomen v církvi?"

Zkuste se na to zeptat nějakého faráře, a pak mi napište, co Vám na to řekl...

0 0
možnosti
Foto

Já už o sobě taky slyšel, že jsem pěkná k.... , a taky se hlásím ke katolíkům.... Náhoda? Nemyslím si Karle....;-D

0 0
možnosti
Foto

Třeba jsem všichni světci a světicemi v bordelu jménem Svět.

0 0
možnosti

J62a96n 22K28y19š53k63a

7. 5. 2021 20:07

Takhle vznešeně pojednat o kurvách, to dokáže jen Karel Trčálek.

3 0
možnosti
  • Počet článků 2949
  • Celková karma 25,13
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik