Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Koukam ze nikdo z komentujicich clanek necetl. No taky to nemelo hlavu ani patu.....

6 1
možnosti

V roce 2503 uz nebude belovlasa zena ale genderove neutralni starnouci homo sapiens.

0 0
možnosti

Tak to jsem rád, že už mě olympiáda nezajímá, asi bych se jen vytočil...Zdálo se mi od začátku, že pořád v Době rouškové olympiádu je pitomost. Vlastně jsem odhadoval, že to zruší, ale ono ne. Japonci chtěj olympiádu. Je to spousta prachů, zejména a z reklam. Miliardy, biliony jenů. Tož sportujte, mládeži světa!!!!! Blog jsem nečetl. Přece jen mě už, starce, tahle mladistvá témata moc neberou.

0 0
možnosti

Jako textilák pravím - Není to zcela špatné! Je tam origo nápad. Snoubit český kroj, s japonskými tradicemi. Sjednocující, prolínaný rys národních barev, trikolóra zachována! Dobře doplňkováno vějíři a obuví šitou ručně, na míru! Jistě, je to prvopohledově nezvyklé. Pak i veřejnost hodnotí - 50 % - 50 % ...

Mohou být hlasy - O zájezdu personálu z pivnic Bavor. Případně o udatných rolnících, kteří budou sportovně zápolit! Já říkám, je to fuk! Hlavně, nechť uspějí! Originální, Covidový vstup se nám docela zdařil, nyní tedy ty medaile ! :-)

2 1
možnosti
Foto

Outfit našich mi připomněl babiččin fěrtošek. R^

2 7
možnosti
Foto

Pan Žvátora buď neví, co je to fěrtoch, nebo jeho babička byla adamitka, a nebo - je to prostě pan Žvátora. Nomen omen. ;-D

1 2
možnosti
  • Počet článků 2944
  • Celková karma 25,23
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik