Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

L49i92b12o85r 10B44í12l32e13k

26. 7. 2021 17:46

Palec nahoru dávám Karle, za ten boj s větrnými mlýny, já když bojuji, tak skončím jako pitomec, který dostane minimálně, když se třeba dobře někdo vyspal, třídenní ban s tím, že s tím magorem, s kterým jsem byl v dialogu, moje odpovědi smažou a jeho nechají, současně mně dají tři dny volna, kvůli reakci, pak skutečně je zde diskuze pro jisté lidi jistého ražení marná, mám pocit, že se taky dostáváte na odvrácenou část Měsíce

0 0
možnosti
Foto

Porovnejme a posuďme! Jedna flaška poloprázdná, druhá poloplná. Optimista: eště tam půlka je. Pesimista: půlka už je fuč. Realista: leccos je kdesi uprostřed;-)

0 0
možnosti
Foto

Blog iDnes je už nějak plný vážných kožených tváří,ktere se hned urazí pokud se někdo na jejich účet baví....kam zmizel smysl pro humor?

3 0
možnosti
PK

Dnes mi tady (ne) scházela Přímá řeč, ale koneckonců asi nejste velký zloděj, bo ti prý na jdou v rukavičkách a nezanechávají stop, kdežto vy jich tady máte nespočitatelno....;-D

0 0
možnosti
Foto

To máte recht, takový komentář může napsat jen úplný ubožák.

2 2
možnosti
Foto

Já pořád říkám.... lépe vykrádat druhé, než sám sebe ;-DR^

3 0
možnosti
MD

;-D. Jen do nich, Karle. Nic není tak svaté, aby to nemohlo být vykradeno !

6 0
možnosti
Foto

Je dobře, že své spoluobčany, hlavně dělníky, rolníky a pracující inteligenty nenapadáte břitvou, a to ani tou Okamurovou. Hrozilo by totiž, že jistý diskutér pod článkem pana Stejskala vypadne z Overtonova okna.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2948
  • Celková karma 25,17
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik