Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jen do nich. Když můžou politici do nás, proč ne i opačně.

0 0
možnosti

To mi přípomíná jeden vtip, jak člověk, napadený tasemnicí, říká: "Dnes mi vyšel článek.":-)

2 0
možnosti
Foto

J30a95n 53Š49i71k

27. 9. 2021 16:27

Po přečtení programů politických stran...Jaká jiná volba zbývá bílému heterosexuálnímu muži? Myslím si to samé, jen bych to neuměl napsat. Vy jste upřímný a říkáte to na plnou...ústa. Hezký den

0 0
možnosti

Já ozkoušel tu zdejší 2x, Jednou jako pravičák a jednou jako levičák nerevolucionář. Je to srandovní buď vychází Přísaha nebo ANO, přitom je to jedno.

0 0
možnosti

L96i46b66o84r 81B47í54l32e90k

27. 9. 2021 13:49

Skvělé, jen nemyslím na její kozy, ale její rozum, tam ta velikost bude daleko menší, že by po třech letech si na ni někdo vzpomenul, to si nemyslím, plagiátorství Okamury není trestné, ale zcela viditelné, jak říkal Paroubek v dizkuzích s Topolánkem, že je jak kafemlejnek, rád na tu dobu vzpomínám, kdy diskuze na obrazovce TV ještě nebyly tak směšné, hlavně ty politické

0 0
možnosti
Foto

Kam zmizela zdejší kozatá trikolorni agitátora Marková?Teď by tu její kozy měly velet k rozhodujícímu útoku....

1 1
možnosti
Foto

A co k tomu pan Hrabal: "V každém člověku je kus kozy."

Což potvrzuji, byv odkojen kozím mlékem. R^

0 0
možnosti

Jsem dolňák a u nás Na Barrandově jsem nikdy žádné kozy neviděl , proto mi asi nevyšla Trikolora. Ach jo! :-/

3 0
možnosti
Foto

Musíte pozorovat ve dne. Ty černé nejsou v noci vidět.:-)

0 0
možnosti
Foto

Mně vyšla Quadrikolóra napůl s Pentakolórou.

2 0
možnosti

Kozy sem, kozy tam. :-) I jako seniorka ale vím, koho určitě volit nebudu a z vybrané koalice zakroužkuji 4 kandidáty mně přijatelné strany. R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS