Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak Junior může už jen okopávat kotníky. Jsem zvědav kde skončí. Mají v IVK ještě volné místo?:-)

5 1
možnosti

Tak důležité je se věnovat tématu n nyni pravdoladkardke hyeny kolem lůžka nemocného vladaře a ne kádrovat jak svazaci kdo je v lepším institutu, kavárně a nebo treba i cajovne. ;-D

0 0
možnosti

No každopádně to tentokrat trefil na 10 a nikoho take zrovna tentokrat ani nevykrada. Všechno je jen věci příležitosti, ctihodní Piárti! (to piárti je samozřejmě jen nadsázka a preklep ;-D)

0 0
možnosti

J12a86n 22K91y74š94k72a

19. 10. 2021 18:27

Jo, jsem moc rád, že jsem se trefil, ale předpokládám, že když jsem vás, Karle, o polemiku s Klausíkem (mladým Klausem) požádal, už jste ji dokončoval. Fakt dobrý. Já bych ji nechal zarámovat do zlatých desek a poslal darem do Institutu, to by snad mohlo oba instituty uspokojit. Mohli by si ji pověsit do zasedačky, hned vedle presidentského fota starýho Klause. Díky, karma.

3 0
možnosti
Foto

A dokonce 100 krát schopnější než pan Ďuran.;-DR^

2 1
možnosti
  • Počet článků 2949
  • Celková karma 25,25
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik