Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J46a80n 93K45y43š39k53a

26. 11. 2021 20:13

Omlouvám se, nedalo mi to:

Jednou tě potkám, vím to jistě,

nevím jen kdy, na kterém místě.

Ať si klidně říkají, že mám neplatný antigen,

možná to bude dnes, možná až příští den.

Jistě máš pravdu, když tvrdíš,

že na můj imunitní systém svůj spike protein položíš! Pod čarou: Kde je ta věřící češtinářka? Ta by jistě poznala, zda je to či není parafráze na báseň klasika?

1 0
možnosti

lidi, co pořád máte s tím virem? To nemáte nic lepšího na práci? Když už musíte, tak stručně. Máme tady novou mutaci. OK. A jaká je smrtnost? Nikdo to neví. Všichni ale umřem, Dejve.

0 0
možnosti

J34a47n 61K69y62š76k15a

26. 11. 2021 19:31

Ta básnička na konci je fakt dobrá. Karle, vy jste nejen velký spisovatel, ale i velký básník.

1 0
možnosti

na tohle musí být člověk sice trochu psycholog, když se zdá že je opět všechno špatně a to i u Šichtařové a spol proti povinnému i když 99,9% očkování u 60 plus když dětem je dohromady asi 500 plus ;-) ale každopádně příroda je mocná, pokud se jí když už vyhlašuje válka co se týče obcházení průběžného tréninku imunity ... pokud jsem tedy jako správný imunolog aspoň takový jako je ekonomka Šichtařová a spol. také :-), a tak i správný psycholog ;-D jinak pak asi tentrokrát R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 2948
  • Celková karma 25,14
  • Průměrná čtenost 867x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik