Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Všichni se rozesmáli, jenom já ne, ha ha

0 3
možnosti
ST

A co třeba manželství krávy s volem?

1 1
možnosti
JK

A chtěj to krávy a volové ?

3 0
možnosti
JK

Tou krávou byla míněna jalovice nebo dojnice? Já se v kravách moc nevyznám, akorát jsem slýchával písničku: Zelená je kráva, fotbal to je hra a ten míč kulatý věc je náramná... Nevím, jak to bylo míněno. Třeba si to zpívali muži jdoucí na fotbal, zatímco jejich manželky byly doma zelené vzteky. Kdyby však bylo manželství pro všechny, mohl by si muž vzít i fialovou krávu a konečně i fialová kráva by si mohla vzít tu zelenou.

2 0
možnosti
MJ

Karle, ta kráva tam není náhodně, že jo. Protože má pěknou postavu... určitě jsem nemyslel jalovičku. Jo aR^

3 0
možnosti
  • Počet článků 2945
  • Celková karma 25,09
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik