Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Místo ruSSáků je v ruSSku. Konkrétně v tom v hranicích před rokem 2014. To je jednoduché. Uznat jeho zábor ukrajinského území znamená legalizovat metodu násilné anexe území. To by mohlo vést k dalším podobným kouskům, nejen ze strany ruSSácka. A to bychom asi nechtěli. A vyděračům se neustupuje, jinak budou vydírat dál...

2 0
možnosti

R^R^ „Ejhle člověk! Člověk rozumný!“ ,,,;-D,,,

1 0
možnosti

Dobrý Karle, ale musím se Vám přiznat. My společně s paní ministryní Černochovou se těšíme na III. světovou válku. ;-D

2 0
možnosti

Dobrý, Karle.R^

Tenhle ruský mladík se mi zdá daleko rozumnější než předseda Rozumných.;-D

https://www.facebook.com/nikola.repin/videos/1308137539988602/

3 0
možnosti

Proč o válce ťápe někdo, kdo neměl v ruce ani vzduchovku.

2 2
možnosti

Ona je to vůbec zajímavá rozumná logika. Ukrajina se do kouta zahnat asi smí, protože jadernou raketu nevlastní, ale Russko se do kouta zahnat nesmí, protože jadernou raketu vlastní.

13 0
možnosti

Karle, já mám takovou radost, že jste toho rozumného člověka našel. Konečně bude mít šanci to někam dotáhnout ;-DR^

7 0
možnosti

No jo Rozumní v tom mají holt jasno, pomáhat rusku, které se samo zahnalo do kouta;-D Vám karma a R^

6 0
možnosti
Foto

P11e82t51r 29H73a94n98n63i74g

26. 9. 2022 19:02

Konečně jsem zaujal místního literárního génia. I když by to bylo na neobhajobu dizertační práce, neboť necituje zdroje. Už jsem se bál, že má dílka jsou pod jeho mistrovskou úroveň.

1 11
možnosti
Foto

J20a94n 21P58e72c82h64a

26. 9. 2022 19:05

Také jsem si všiml. Snad to můžete brát jako jistou satisfakci po tom senátním debaklu.

5 0
možnosti
  • Počet článků 2950
  • Celková karma 25,18
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik