Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rádio Jerevan hlásilo, že Lipavský k nám pozval CSKA Moskva.

Karle , kup mi lístek, ty určitě bydlíš v Praze, usuzuji podle toho jak chytře píšeš.

:-P

0 2
možnosti
Foto

Hodně blbej vtip. To stvoření těžko může být z Prahy.

0 0
možnosti

Sice mám jistou výhradu k tomu, že ačkoliv je ve "vypůjčeném" titulku zmíněno Lipavského jméno, tak v samotném textu není o panu ministrovi ani půl slova, ale jinak jsem se při čtení docela pobavil. :-)

0 0
možnosti

Dávat do nadpisu Vaše jméno místo Lipavského mi přišlo trochu nefér...

4 0
možnosti
Foto

J59a64n 82Š75i74k

28. 9. 2022 19:00

Ano, ale....Hezký den pane Karle :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2944
  • Celková karma 25,23
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik