Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky. Vím minimálně o dvou...

0 0
možnosti

J85a67n 72K21y38š79k27a

29. 3. 2023 21:27

Já, jenom pro pořádek, Karle, chci uvést, že jsem se do paní učitelky zamiloval mnohem dřívěji.

1 0
možnosti
Foto

To je stará fotka. A kašlu na vas na oba. Dobrou.

1 0
možnosti
Foto

Už je tu pěkně zasířeno, se mi zdá. Od chvíle, kdy ve mně pan Doležel odhalil člověka posedlého Babišem a blogového satana ( jenž svým kopytem již zasáhl i Seznam medium), lze očekávat, že, bude-li nás zde více (chlapíků šalebně oděných do mysliveckých kamizolek), mohl by jmenovaný požádat redakci o místo exorcisty, a pak budeme skučet, úpět a sténat až k zoufalému úprku před světlem - do domovských temnot.

1 0
možnosti
Foto

J69a20n 51Š30i80k

29. 3. 2023 20:51

I Vy čerte jeden!!! Hezký večer

2 0
možnosti

Dokud balíte zboží tak je to ještě dobré, hlavně, abyste nezačal balit učitelku.

5 0
možnosti

To vy jako žena nemůžete vůbec ale opravdu vůbec posoudit ;-))))

1 0
možnosti
Foto

Bulgakov psal tedy rozhodně zajímavěji ...

0 0
možnosti
Foto

Dokonce lépe, než Vy. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ja tedy bydlím na vsi, v Hobitíně ve Dně pytle, ale jestli jste mi poplival ty modré kotníkové martensky, které mi mají zítra přijít, poženu to výš...;-D

1 0
možnosti
Foto

Požeňte to vejš, ať se houpá.

1 0
možnosti
Foto

Tak, a nám učitelům žádná čertice nenapsala .... :-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 2949
  • Celková karma 25,28
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik